Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Hánykulcsos lenne a jó adó? 2013-11-20 16:06:09 Az Együtt-PM-es Szelényi Zsuzsanna a mostani rendszer eltörlése mellett érvelt a gödöllői piacnál. Kiszámolták, mennyivel keres többet Vécsey László havonta
Vécsey László: Jó úton haladunk! 2013-09-11 14:03:19 Körzetünk országgyűlési képviselőjét a bukott baloldal semmilyen kampányízű spekulációja nem térítheti le a gödöllői régióban élőket szolgáló munkája útjáról
Együtt 2014-PM-eseket agitált Vécsey László 2013-04-25 17:40:39 Botrány és rendbontás nélkül ért véget az eltérő nézeteket valló politikai pártok azonos időpontra szervezett megmozdulása Gödöllő főterén
Vécsey László megszavazta volna 2013-03-14 17:39:37 Technikai problémái akadtak körzetünk országgyűlési képviselőjének a rezsicsökkentést megvédő voksolás idején
Viharban vagyunk… 2012-01-03 14:11:44 A gödöllői ügyek addig nem ügyek, amíg tényekkel nem bizonyítottak
Nem kell a fellegekben járni 2011-11-03 03:20:40 Vécsey László: ha valakinek derogál, hogy a megváltozott körülmények között szolgáljon tovább, az legfeljebb nem indul a választáson
Vécsey László: Nem a kiskirályoké a jövő! 2011-06-29 08:04:32 A Gémesihez hű Halász Levente odáig merészkedett, hogy „tudatlan kisemberek kioktatásának” nevezze az eszmecserét